wtorek, 11 stycznia 2011

Filtrowanie w Excelu

-Tworzymy listę z danymi 

-W pierwszej kolejności wprowadzamy kryteria filtrowania. Przyjmijmy iż interesują nas pracownicy którzy mieszkają w Gliwicach, urodzili się w roku 1988, oraz maja średnia wynagrodzenia większą lub równą 1800. Aby uzyskać taki zestaw danych, wprowadzamy w odpowiednie pola następujące dane:
-Do komórki B2 wpisujemy Gliwice
-Do komórki C2 wpisz 1988, a do D2: >=1800
-Z menu Dane wybierz polecenie Filtr/Filtr zaawansowany.
-Ustaw kursor w polu Zakres listy i zaznacz w arkuszu obszar obejmujący listę z danymi (także z nagłówkami kolumn).
-Przejdź do pola Zakres kryteriów i zaznacz obszar z kryteriami (w przykładzie A2:D2).




-Po zatwierdzeniu Przyciskiem OK, uzyskujemy listę z oczekiwanymi założeniami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz